mandag 14. mars 2011

London!

Neida, jeg er så absolutt ikke dø. Men etter at en ukes tur til Budapest ble byttet ut med et lengre influensaopphold hjemme, etterfulgt av en ukes vinterferie, har jeg liksom kommet litt ut av det. FHS er fortsatt et fantastisk sted på jord, med herlige mennesker, inkludert en hel haug som endelig er tilbake fra Afrika. Når det er sagt merker man stygt at det er kort tid igjen. Påsken nærmer seg fortere enn man ønsker, og etter den har vi kun to uker igjen av dette fantastiske året!

Heldigvis er det fortsatt mye spennende som står på programmet. Om kun få timer reiser musikklassen til London for å oppleve Lion King, Madamme Tussauds, Notting Hill, Starbucks, Hard Rock Café, og alt det andre storbyen har å by på. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort. Spesielt fordi jeg gikk glipp av en tur!

Tumblr_li0gauggcy1qf8hl9o1_500_large

(http://weheartit.com/entry/7905415)

Dere får tenke på meg så lenge, så skal jeg tenke på dere.

 

Hugs M

1 kommentar:

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)