søndag 8. mai 2011

Enden er god.

I morgen går vi inn i en uke der alt vi gjør blir for siste gang. Siste mandag, de siste morgensamlingene, de siste undervisningstimene. De siste dagene igjen av tiden her på Birkeland. Det er rart å tenke det, snakke det og skrive det. Det er rart, men jeg er samtidig ikke skremt. Tiden her har gitt meg så utrolig mye som jeg kommer til å være evig takknemlig for: venner jeg kommer til å ha god kontakt med, tro på mennesker rundt meg, toleranse, respekt og frihet. Men jeg har også lært så mye mer om hvordan det er å bo (alene) hjemmefra. Så når studieleiligheten og studenttilværelsen roper på meg, skal jeg ikke nøle – men løpe rett bort. For jeg føler meg klar! Og jeg liker det.

Hvis dette skulle bli det siste innlegget her fra Birkeland;

Jeg glemmer deg aldri, FHS Sørlandet!

Takk for alt!

marit konsert

3 kommentarer:

  1. Det har vært fint å følge bloggen din dette året på FHS. Dette har vel blitt et år du aldri glemmer!

    SvarSlett
  2. Helt enig med Kristin!
    Vært veldig gøy å følge med i livet ditt selv om du ikke bor i Oslo, eller vi snakkes så ofte. Det virker virkelig som om dette har vært et superfantastisk år for deg <3

    SvarSlett
  3. Det er kjempe bra at du har trivdes der nede. Virker som om du har hatt et utrolig bra år med mange morsomme og lærerike opplevelser :D Det er alltid litt trist når ting blir "for siste gang", men sånn er det bare.

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)