mandag 30. august 2010

Dette er FHS Sørlandet!

Da har jeg omsider kommet meg nedover. Det vil si, jeg har faktisk vært her over en hel uke, men grunnet litt for mye nettrøbbel og litt for lite tid har det blitt lite med oppdateringer. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gi dere en grundig gjennomgang av den første uka her og nå!

Dette er folkehøgskolen Sørlandet:
- fylt til randen av snille mennesker på rundt 19-20 år
- et sted der lærerne, i tillegg til å være faglig dyktige (sålangt) også er sosiale og trivelige
- en skole med god mat og mye brød
- et sted der alle våkner til lyden av en bråkete heis hver morgen
- en plass der alle er velkomne til å være med på alt fra quizer til kafè og aktiviteter utenom undervisningstid
- glad i konkurranse mellom linjene. Den første konkurransen var kanopadling.

Folkehøgskolen Sørlandet er rett og slett en skole det er lett å bli glad i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)