tirsdag 31. august 2010

Rommet mitt!

Da har jeg fått tatt noen bilder av mitt (fantastiske) lille krypinn. Nå føles kanskje ikke avstanden så stor? :)

Badet

fhss 008 fhss 009

fhss 010

fhss 012

God plass til ting og tang!

 

Rommet

 fhss 014 fhss 004

Heldigvis har jeg god plass til å oppbevare ting på rommet også :)

fhss 016 fhss 017 fhss 011

fhss 013 fhss 019

Sengen min :)

fhss 018  mobilbilder 308

Det er rart å tenke på at dette er mitt hjemsted i 9 måneder!

birkeland!

birkelandskiltmobilbilder 304 

Håper dere føler at jeg ikke er så alt for langt borte fra dere nå!

Kommer til å vise dere litt mer av hva som  har skjedd her disse dagene litt senere :) Følg med!

 

- Marit, som savner dere alle.

4 kommentarer:

  1. Så kjekt å sjå at du óg bloggar om livet her =) Skal følgje med vidare! =D

    SvarSlett
  2. Det ser veeeldig koselig ut:) Gleder meg til jeg kommer på besøk! <3

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så gøy at du har kommet igang med bloggen, Marit! Jeg skal følge med jeg!!

    SvarSlett
  4. Så utrolig moro å se bilder derfra! :-) Ser veldig koselig ut der faktisk. Du får kose deg videre der, og stå på! :-)

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)