onsdag 19. januar 2011

It somehow reminds me of spring.

Solen skinner flott på en blå himmel over Birkeland i dag. Skoledagen foregikk i Birkeneshallen der det ble arrangert en aldri så liten volleyballturnering med blant andre Bibelskolen i Grimstad, Agder FHS, Drottningborg og FHS Sørlandet. Og tror du ikke det ble semifinaleplass til det ene laget fra FHS Sørlandet? Jeg er stolte av dere. Var veldig gøy å se dere spille.

Nå sitter jeg og ser ut på finværet, hører på Ingrid Olava, drikker te og smiler. Jeg har til og med unnagjort en aldri så liten treningsøkt på mitt eget rom. Utrolig hva man kan få gjort når man har en seng til overs :) I går fikk vi besøk av Haldensbandet Sharing! Out Loud. Det var veldig behagelig å sitte i peisestua og høre på god, akustisk musikk.

Livet smiler på Birkeland!

1 kommentar:

  1. sv: det er bra! den virker kjempesøt til nå iallefall, men jeg elsker jo alt tore renberg har skrevet så regnet med at den kom til å være midt i blinken^^ tusen takk marit, har det greit jeg, bortsett fra denne sykdommen da :P du da?

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)