torsdag 2. september 2010

Musikk skal bygges ut av glede!

I dag har vi hatt stort sett linjefag. For musikklinja betyr det mange timer på musikkrommet :) Vi jobber med flere låter på en gang nå, det er veldig spennende! Kanskje jeg legger ut noen smakebiter etter hvert? :) I morgen skal vi på musikklinja ha vår første studiotime! Vi får satse på at låta sitter. Det er i hvert fall mye fokus på samspill så langt, noe som jeg synes er veldig interessant. Som elev hos sangpedagog har jeg jo kun erfaring med å synge alene, flerstemt eller i minikor – derfor er det veldig kult å få litt ordentlig banderfaring! Selv synes jeg sammarbeidet fungerer fint i gruppa. Samspill er utrolig samlende, både musikalsk og sosialt :) I tillegg til at det er gøy!

musikkrommet

Gøy er egentlig et stikkord for ganske mye her nede. Folkene er snille, positive og hjelpsomme – det gjelder spesielt denne utrolig koselige gjengen som jeg er så heldig å få være en del sammen med!

gjengen

Nå skal jeg leve på gleden gjennom frihelgen som starter i morgen. Da bærer det hjem til min kjære mor, sammen med min kjære kjæreste! Det er ikke dårlig :)

Vi blogges!

- Marit

3 kommentarer:

  1. ... og jeg gleder meg til du kommer kjære Marit!

    SvarSlett
  2. Åh, det er nesten så jeg angrer at jeg ikke valgte musikk i stedet ;) Hadde det som andrevalg!

    SvarSlett
  3. Ser veldig koselig ut! :-) Kos deg masse!

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)