mandag 13. september 2010

“Vektløs”

Man skulle nesten ikke tro at jeg fikk tid til å se på film på denne folkehøgskolen. Men i løpet av de siste dagene har jeg faktisk sett to stykker! For noen dager siden kom godeste Gunnhild på rommet mitt og slo ihjel litt tid med meg ved å se på den romantiske komedien “Prime”. Jeg elsker humoren i den. Meryl Streep spiller så genialt! Men i dag så jeg kanskje den filmen som har satt flest spor hos meg på lang tid. Filmen heter “Vektløs” og er handler om artisten Kari Iveland som har slitt med spiseforstyrrelser. Som om ikke det er nok havner broren hennes i en tragisk ulykke og omkommer. Filmen dedikeres til Karis avdøde mor…

1 kommentar:

  1. Ja, jeg synes også det var en sterk film å se. Så fint at dere har tid til en og annen filmkveld innimellom alt det andre dere gjør!

    det er veldig gøy å følge med på bloggen din, Marit!
    hilsen mamma

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)