mandag 27. september 2010

De siste dagene

Det skjer mye på fhs, derfor er det ikke alltid like enkelt å få tid til å blogge. Siden sist har blant annet elevene på data-media hatt elevkveld, vi har vært på orienteringstur i området, men stort sett hatt vanlige dager. Det betyr for min del mye musikk og sang. På fredag jobbet vi med aktiv lytting, som går ut på å lytte etter ulike elementer i en sang. Eksempelvis tekstlinjer, instrumenter, produksjon (effekter o.l), stemmebruk og mer. Jeg har alltid likt å lytte aktivt, så jeg likte det godt :) vi driver også med planlegging av diverse konserter. Mye øving, lydprøver og samspill, Med andre ord: Jeg storkoser meg her nede.


Sangen vi lyttet til.

Kommer tilbake med flere ord når jeg har mer på hjertet. Men dere der hjemme får trøste dere med at når det er stille på bloggen, så er det helst grunnet travle og flotte dager.

Septembersola skinner, jeg er lykkelig, og får stadig vekk flere tanker om hva jeg vil gjøre med fremtiden min. Jeg gleder meg til å ta fatt på den!

Her har dere en Spotify-liste med noen av låtene jeg hører på for tiden. Kos dere!

2 kommentarer:

  1. sida du e så interessert i musikk og sang, kan itj du laste opp en sang der du syng sjøl? har veldig lyst å høre dæ syng! hadde vøre veldig interessant =)

    SvarSlett
  2. Det skal jeg få til, vet du :) Hvem enn du er =)

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)