onsdag 15. desember 2010

Å ha det travelt er ikke det samme som å være preget av negativt stress.

Jeg er tilbake på gode, gode Birkeland. Har vært her en stund nå, men på fredag bærer det hjem igjen. Til familie og øvrige venner. Mye frem og tilbake her, med andre ord. Men det gjør meg absolutt ingenting – livet er fint, og det er bare godt å ha det litt travelt innimellom. Å ha det travelt er ikke det samme som å være preget av negativt stress. Tro meg – det har jeg lært her nede!

Dagene har båret preg av mye musikk, naturlig nok. På mandag hadde vi en alle tiders julekonsert for skolen. Det er flott å ha Data media-elever blant publikum når man selv står på scenen. Jeg tror kanskje noen fikk litt julestemning, og da kan man vel ikke si annet enn at vi har nådd målet.


Gjesteartist Rune Havn fra Data media :)




Livet er fint!

Takk til Kim Richard Klem for alle foto.

- Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)