onsdag 1. desember 2010

Desember, første desember.

førstedesember 003
Merkedag, kosedag, gledens dag. Kall det hva du vil.  I dag er det den første desember. En dato jeg har likt siden jeg var ei bitte lita jente. Jeg våknet til en god følelse og pakket opp dagens kalendergave som mamma er så snill å ha gitt meg! Inni den aller første pakken lå det intet annet enn en pepperkakeboks! Herlige mamma. Hun vet hvordan å få julestemning :)
For å toppe det hele dro jeg med mine gode FHS-venninner på nærbutikken og kjøpte store deler av butikkens juleassortement. Det er så fint å kose seg med for å komme i skikkelig julemodus! Se så fint og dekorativt rommet mitt har blitt nå!
førstedesember 004
Deilige desember :)


Det å komme i julemodus er forresten noe jeg tror jeg kommer til å oppleve i kveld – da kommer det nemlig noen hit for å ha åpen julekonsert på folkehøgskolen :) Musikk live er så heldige å få være oppvarmingsband! Jeg gleder meg kjempemasse til å både delta og å være publikum.
Hvordan står det til med deg og julestemning?
- Marit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)