søndag 3. oktober 2010

Break

Da var høstferien i gang, og alle Birkelandselevene har vendt hjem til sin familie som kanskje savner elevene mer enn elevene savner dem. Men jeg må si det er godt å være hjemme til kjente omgivelser igjen. De siste dagene har vært flotte som de stort sett er på det blide Sørland. Vi har hatt vanlige undervisningsdager. På musikklinja har vi jobbet frem imot en elevkveld vi skal arrangere lørdagen etter høstferien. Det er en del sanger som skal på plass, men vi har heldigvis kommet godt i gang :)

Det meste skjer egentlig etter høstferien. Da skal musikklinja dra sammen til audition (noe jeg vil skrive mer om senere) i tillegg til at det er linjeuke. Det vil si en uke der vi kun jobber på linjene vi går på. I mitt tilfelle vil det bety musikk, musikk og musikk i en uke. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er lei meg. Vi får til og med besøk fra en musiker som tydeligvis vil at alle på linja skal synge for henne og få tilbakemelding. Jeg er jo “vant” med å få vurdering fra tidligere, men det er alltid en like spennende situasjon. Du vet liksom aldri hva personen(e) vil komme med. Så nå jobber jeg med å finne en sang jeg synes det er gøy å jobbe med. Det er ikke så lett.

Til alle som går på FHS Sørlandet: ha en FIN ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)