søndag 17. oktober 2010

… and into the concert we’d dive.

Gårsdagen var fantastisk! Vi øvde fra klokka 15 til konsertstart. Med matpause. Tror det er lenge siden jeg har vært så stressa, gira og fornøyd på èn gang. Konserten gikk veldig bra, med “nail og litt fail” som Håkon så fint sa det. Publikum var helt fantastiske – så en stor takk til dere! Her har dere en liste over låtene vi spilte. Trykk på låtnavnene, så kan dere høre dem i sin originale form.
01: You Give Love A Bad Name (Bon Jovi).
02: The River (Bruce Springsteen).
03: Forelska I Lærer’n (The Kids).
04: Hide (egenkomponert. Klikk for å høre demoversjonen) .
05: Leave The Pieces (The Wreckers).
06: I’m Yours (Jason Mraz).
07: Future Me (skrevet av Alexander og Håkon på musikklinja).
08: Nytt Liv (instrumental-låt).

Gratulerer til Globalt fokus som vant linjekonkurransen vår. Og takk til Simon og flere fra Data media som filmet hele kvelden! Blir så gøy å se på dette i ettertid. Takk til Helse og velvære og Data media for styling og filming til musikkvideoinnslaget vårt. Takk til lydmannen vår og gutta som ordnet lys!

Takk til hele gjengen på Musikk live. Jeg er så sykt stolt over å kunne jobbe med dere. Dere er rett og slett kongebra! Tusen takk for et utrolig bra arrangement til “Hide”. Det er veldig gøy å endelig kunne spille den for folk – det hadde jeg ikke klart uten dere ;)

Og sist, men ikke minst: Takk til kjæresten min som overlevde på rommet mitt mens jeg øvde som en gal :) Det var godt å ha deg blant publikum. Veldig fint.
Sitter noen av dere på noen bilder fra i går hadde jeg blitt veldig glad om dere delte dem med oss! Jeg gleder meg i hvert fall til å se! Jeg glemte selvfølgelig å lade opp kameraet…. FAIL!

Until next time: Ha en fin søndag! :)

firkantblogg

Peace fra Birkeland!

3 kommentarer:

  1. ... og jeg gleder meg til vi kan se filmen,- vi andre som bare har hørt om all øvingen, men som ikke var der. Det hørtes ut som en vellykket kveld!

    SvarSlett
  2. SÅ gøy, jeg vil se bilder fra konserten! Er så hyggelig å se at du trives på folkehøyskolen, selvom jeg var sikker på at du kom til å like deg på en sånn skole. Mamma har gått på tur med Kristin i dag og de koser som vanlig. Cecilie

    SvarSlett
  3. Bilder har kommet nå! Så koselig at du kommenterer, Cecilie! Fortsett gjerne med det :) Jeg trives veldig godt, som du sikkert skjønner. Det er bra alt står fint til med mødrene våre. En god klem til deg!

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)