tirsdag 12. oktober 2010

Sangsangsangsang

Det er det alt handler om for tiden :) Og det gjør heldigvis meg ingen verdens ting! Vi har akkurat startet på den fantastiske linjeuken her på folkehøgskolen. I mitt tilfelle betyr det at jeg kun har musikkfag hele dagen lang! Kan ikke akkurat klage. I går og i dag har vi fått kjempegod veiledning innenfor sang, av en svært dyktig jente! Føler meg så priviligert som får lov til å lære så mye spennende.

Vi merker at dagene til konserten blir stadig færre. Det blir mye intens øving, men det er jo så sinnssykt artig :o) Jeg merker også at bandet spiller mye mer harmonisk nå enn tidligere, og det gir et utrolig kick. Er det rart det er gøy på musikklinje, sier jeg bare? Alle har guts, glede og skikkelig samarbeidsvilje! Vi har til og med startet å arrangere en låt som jeg lagde selv for mange år siden. Merker det er veldig rart å endelig bli akkompagnert til den sangen. Den betyr veldig mye for meg, både fordi den var den første “ordentlige” låta jeg skrev, men også fordi jeg kommer i en helt spesiell stemning av å synge den. Derfor er det så utrolig morsomt å få skryt for låta! Jeg tror og håper vi kan få til et skikkelig bra nummer på lørdag!

getready

Heldigvis er det enda “bare” tirsdag. Nå skal jeg restituere meg før middagen, som i dag består av pølser og potetmos. Og i morgen braker det løs… Da er det nemlig tid for audition. Jeg er spent, men med det kicket og adrenalinet jeg har nå, skal jeg i hvert fall gi alt!

 

Håper dere har det bra hvor enn dere er! Det har jeg! :D

STOOOR klem fra en lykkelig, liten Birkelandsjente!

2 kommentarer:

  1. Så spennende da :D Hvilken sang er det? Har jo hørt flere av dine sangsnutter og de er veldig bra :) Masse lykke til! :D

    SvarSlett
  2. Det sier jeg deg etter elevkvelden! Vil ikke at folk skal få muligheten til å lese det enda, tilfelle noen FHS-elever ser på bloggen!

    Men følg med, så får du se!

    Tuusen takk!

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)