fredag 26. november 2010

Don’t stop this train!

Jeg avsluttet det forrige blogginlegget mitt med følgende setning: I morgen har jeg store planer om å ha litt færre planer. Vi får se hvor lenge det varer…”, og jeg kan med hånden på hjertet si at det ikke varte så veldig mye lenger enn et halvt døgn. Onsdagen brukte jeg nemlig flittig. For det første var det undervisning som vanlig. I musikktimene hadde vi store planer om å øve mye til alle konsertene og tilstelningene vi skal synge på i desember. Planene ble så smått ødelagt av at vi brukte nesten halve tiden på å rigge opp alt utstyret. Rigging in my Y!

Etter riggingen og øvingen dro Ingrid Marie og jeg ned til studioet på skolen for å jobbe med en lekse vi fikk. Dette skulle også vise seg å være lettere sagt enn gjort. Vi jobbet i flere timer, og kom frem til et sånn passe halvveis produkt. Til slutt måtte bare lagre det vi hadde og haste av gårde til middag. Etter middag fikk jeg heldigvis litt tid som jeg brukte på å snakke med gode Sunniva! Tiden gikk alt for fort, men det var veldig bra og koselig :)

Torsdagen ble brukt til å kjøre til Lyndal! Nå lurer du sikker på hva en gjeng elever på folkehøgskole gjør i Lyngdal – der besøkte vi nemlig badeland! Det var en slags premie etter vår fantastiske suksess med musikalen :) Veldig koselig, men jeg glemmer alltid hvor sulten man faktisk blir etter å ha badet! Så da vi var tilbake til skolen en del av gjengen til Grillen. Det var godt med litt kioskmat for en gangs skyl d :)

I dag har jeg brukt studietiden på å vaske rommet, jobbe mer i studio med Ingrid Marie og hatt det “litt” rolig :) Men roen slutter pent i kveld etter kveldsmat, når gjengen skal benke seg foran TV-skjermen for å se på X-Factor og ha pysjamasparty! I tillegg skal fantastiske Kristin overnatte hos meg! Så jeg regner ikke med at det blir så stille fremover heller. Det er livet på FHS, det, vet dere! Travelt, hektisk, men sinnsykt sosialt og gøy!

musikaldager 027musikaldager 008kkleiv 012

 

 

 

 

 

 

 

Hugs from the birth place of the one and only . Nemliiig:

YbirkelandskiltY

 

 

3 kommentarer:

  1. Åhh, det høres så koselig ut, Marit! Håper vi kan finne på noe gøyalt når jeg kommer på besøk, og:) Hehe.

    SvarSlett
  2. Det gjør vi så absolutt! Den helgen kommer til å bli EPIC :D Gleder meg skikkelig allerede <3

    SvarSlett
  3. sv: Det er veldig gøy med timene dine :D og ja eg husker eva og adam kjempegodt, og elsker den sangen! <3

    SvarSlett

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)