torsdag 18. november 2010

Genialøvegeneralprøve

Daaa dere! I går hadde vi en kjapp gjennomkjøring av musikalens første del – noe som viste seg å være ganske så vellykket! Veldig morsomt å jobbe med noe når folk blir ivrige.

 musikaldager 001 musikaldager 014 musikaldager 016

Dessverre har ikke iveren vært like stor blant alle hele tiden – men det tror jeg endrer seg nå som vi skal i gang med første gjennomkjøring (eller generalprøve om du vil). Jeg tror jeg aldri har tatt på meg så  mye foundation og pudder i hele mitt liv, men hva ofrer man vel ikke for fellesskapet? Gøy å oversminke seg noen ganger innimellom også!

musikaldager 029 musikaldager 030

Nå håper jeg du er klar for å se hva dette fellesskapet kan gi deg! Enten du er skoleelev og skal se på forestillingen i morgen tidlig, en fra bygda som gjør seg klar til i morgen kveld, eller om du er forelder til en elev her på skolen. (Noe det er størst sannsynlighet for at du er).

Uansett hvem du er så er du hjertelig velkommen! Jeg tipper at vi vil gi alt for at du skal bli fornøyd.

Gjør deg klar for “POSTMANN PAT OG DEN UADRESSERTE PAKKEN”

Fri entrè fredag kl 18.00 i gymsalen!

(Foreldreforestilling lørdag).

Vi sees!

1 kommentar:

Her kan du skrive en kommentar til innlegget :)